Witamy na forum o gołębiach Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Czat:)   GaleriaToplista
WEJDZ NA PORTAL!!!
 Ogłoszenie 
Znalezionych wyników: 10
Witamy na forum o gołębiach Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: lotowanie ?
Piwosz

Odpowiedzi: 6
Wyświetleń: 6169

PostForum: Loty   Wysłany: 2008-12-12, 20:02   Temat: lotowanie ?
Ja nielotuje bo nie mam czasu! Wkoncu szkoła ważniejsza a gołębie to tylko hobby :-P
  Temat: giełdy
Piwosz

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 2368

PostForum: Ogólne   Wysłany: 2008-12-12, 20:00   Temat: giełdy
Ja nigdzie nie jeżdżę bo niewiem gdzie w mojej okolicy sa te giełdy! :-?
  Temat: Choroby
Piwosz

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7924

PostForum: Problemy   Wysłany: 2008-12-11, 18:52   Temat: Choroby
chodzi mi o to że jak sie zwalczy krecka u takiego gołebia to jemu to zostaje gdzieś w organizmie i zaraza tym swoje młode!!!!!!!którym niemusi sie to ujawnic!!!
  Temat: Najdrozsze okazy
Piwosz

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 2689

PostForum: Ogólne   Wysłany: 2008-12-11, 18:48   Temat: Najdrozsze okazy
ja dawałem 50 za parki:
zakonniczek
niemieckich wystawowych
garłaczy
i 2 parki winerow
Wszystkie od sprawdzonego hodowcy który zajmuje się tym już ponad 35 lat
  Temat: Kolekcja
Piwosz

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 2698

PostForum: Hodowla   Wysłany: 2008-12-04, 19:34   Temat: Kolekcja
ja mam jedna obraczke z 95 FRANCE
niewiem czy jest cos wartosciowa!

StOp!!! <nie spamujemy tylko edytujemy!>
  Temat: Choroby
Piwosz

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7924

PostForum: Problemy   Wysłany: 2008-12-04, 19:32   Temat: Choroby
Ja własnie lecze krecka u samicy pocztowego.! Daj gołebia do klatki i ja zaciemnij mi to pomaga, ale taki gołab juz ma to wrodzone i jak bedzie w parze to młode tez bada miały ale niewiadomo czy sie to ujawni. :->
  Temat: Jak parowac??
Piwosz

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 4687

PostForum: Hodowla   Wysłany: 2008-11-26, 20:20   Temat: Jak parowac??
HEHE "znudziły mi cie" xD Mi sie gołebie nie nudza!
  Temat: Jak parowac??
Piwosz

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 4687

PostForum: Hodowla   Wysłany: 2008-11-25, 23:29   Temat: Jak parowac??
U mnie zalezy od wieku takie 3 latki juz sie nie chca parowac ale roczniaki to sie......
  Temat: Jak parowac??
Piwosz

Odpowiedzi: 9
Wyświetleń: 4687

PostForum: Hodowla   Wysłany: 2008-11-25, 17:44   Temat: Jak parowac??
Jak parujecie swoje pocztowe, bo ja biorę te 2 osobniki do parowania rozdzielam do klatki, osobna samca i samice, zaciemniam ta klatkę na tydzień później daje je razem na tak długo aż się sparują

Pozdrawia!! wasz mistrz xD :-P :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
  Temat: Loty
Piwosz

Odpowiedzi: 2
Wyświetleń: 1810

PostForum: Hodowla   Wysłany: 2008-11-25, 17:12   Temat: Loty
Ja niemam zamiaru lotowac poniewaz mam za mało czasu (szkoła do skaczenia) :(( Ale hodowac bede dla przyjemnosci
 
Skocz do:  



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandred created by spleen modified v0.4 by warna

Strona wygenerowana w 0,79 sekundy. Zapytań do SQL: 24


Załóż : Własne Forum lub Własną Stronę Internetową